30. sep. 2010

Heldige meg!

Jeg har mange ting å glede meg over for tiden....



En av dem er premien jeg fikk av Anne på Moseplassen da min lilleSchneewaltzerrose ble kåret til
Frøken Rose 2010.....



I premie fikk jeg praktverket "Rosor för nordiska trädgårdar" av Lars-Åke Gustavsson! Gjett om jeg skal kose meg med dette i kalde og mørke vinterkvelder!
Sier igjen tusen takk til Anne og alle som stemte på meg!




Som om ikke dette er nok.... ute i garasjen ligger det et drivhus på 14,5 m2, pakket ned i påvente av en ny vår!

Vi dro nemlig til Stockholm og Willab Garden i begynnelsen av september og fikk se og føle på kvaliteten på drivhuset... det var ingen tvil. Avgjørelsen ble tatt og handelen beseglet, - og i går kom det hit i en stor lastebil. Så nå er det bare å vente på våren med enda større lengsel enn vanlig! Drivhusdrømmen skal bli virkelighet!










4 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse Heidi. Du kommer til å storkose deg den dagen det kommer opp. Jeg er veldig glad i det vi har. :)

    SvarSlett
  2. Grattis Heidi! Vel fortjent! :))
    Det er slett ikke for sent å bli med på giveaway hos meg! Jeg trekker ikke før i morra tidlig...Det er liksom den 30. hele natta òg syns jeg! ;)

    Sleng deg med og legg inn en kommentar!!
    Klem
    June

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å høre at du gleder deg over bøkene Heidi :)
    Og gratulerer så mye med drivhus! heldiggris :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget mitt!